reklama

Beriem život s úsmevom

Odvšadiaľ sa na nás hrnú negatívne správy,krízy,krachy,utrpenie známych či menej známych,kvantá a kvantá negatívnych informácií. Ľudia sa zabudli usmievať,alebo sa neusmievajú náročky,pretože to akosi patrí k životnému štýlu dnešnej doby. A keď si potom len tak pospevujem pesničku a chodím po svete s úsmevom na tvári,väčšina okolo a oproti idúcich na mňa pozerá pohľadom,ktorý v sebe skrýva ľútosť nad mojím mentálnym stavom. Ale ja som celkom v poriadku,teda čo sa aspoň týka klasického ponímania duševného zdravia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ja sám som sa ale takto donedávna pozeral na ostatných,ktorým sa na tvári zračil čo i len náznak úsmevu.
No potom sa stala zmena,neviem vám ju vysvetliť,ani popísať ako,alebo prečo sa to stalo. Len som si proste povedal,že už nechcem mať na duši a v srdci tieň a tmu.

A zrazu to išlo.

Niekto na mňa vyskočil z rozkazovacím a povýšeneckým tónom a čakal že zvraštím čelo tak ako som to robieval vždy a z nevôľou a neochotou vykonám jeho "rozkaz". No aké bolo jeho prekvapenie a do istej miery aj sklamanie,keď som natiahol kútiky úst od jedného ucha k druhému a s melódiou Jarka Nohavicu na perách splnil jeho požiadavku.
Aké bolo prekvapenie pre istého známeho,keď zasa skúšal moju trpezlivosť,ktorá nikdy nebola extrémne veľká a na jeho provokačné narážky som odpovedal len úsmevom.
A aké prekvapenie to bolo pre moju kolegyňu,okolo ktorej som vždy len bez povšimnutia prešiel,keď som jej v práci so širokým úsmevom zaželal krásne ráno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý z týchto ľudí keď ma teraz stretne neurobí nič iné,len to,že vyčarí tento úžasný výraz na svojej tvári. A verte,že zvlášť ten od mojej kolegyne stojí za to.

Úsmev a dobrá nálada sú zbrane,ktorými môžeme dosiahnuť všetko čo si zaumienime a to ešte aj príjemnou cestou.

V každom z nás to je,len tomu musíme dať šancu a nepotláčať niečo čo je tak nádherné a prirodzené zároveň. Netreba sa báť usmievať a bojovať za to,aby sa nám po svete chodilo krajšie.

Peter Kačmár

Peter Kačmár

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek je tvor komplikovaný a ja nie som výnimka... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu